Współpraca z klientem kluczowym

  • Rozwój umiejętności budowania długotrwałej relacji z klientem.
  • Ćwiczenie technik komunikacji i budowania relacji z grupami nacisku u klienta.
  • Przygotowywanie argumentacji pokazującej korzyści z utrzymania współpracy.
  • Planowanie działań wyprzedzających powstawanie groźnych problemów we współpracy.
  • Handlowa obsługa klienta:
    • specyfika rynku recesyjnego
    • dynamika relacji dostawca-klient instytucjonalny
    • rodzaje sygnałów niezadowolenia – objawy, interpretacje, konsekwencje
    • etapy zmiany dostawcy
  • Zbudowanie lojalności klienta:
    • struktura decyzyjna stałego klienta instytucjonalnego
    • Customer Satisfaction Index a rozproszone sygnały potencjalnych problemów
    • analiza grup wpływu
    • tworzenie kanałów komunikacji wzajemnej z grupami nacisku
    • wyprzedzanie pojawiania się istotnego niezadowolenia – lokalizacja problemu
  • Komunikacja z różnymi grupami wpływu:
    • typy komunikacyjne
    • dostosowanie stylu komunikowania klienta
    • planowanie spotkań (preteksty i agendy) z różnego typu partnerami
    • co i jak mówić w trakcie spotkania
  • Prowadzenie działań prewencyjnych:
    • etapy działań wyprzedzających
    • jak nie wywoływać niepokoju u klienta – pozytywne definiowanie celów podejmowanych działań
    • zbieranie informacji z grup wpływu bez urażania głównego kontaktu
    • dostarczenie informacji i argumentacji na użytek decydenta (głównego kontaktu)
  • Taktyki zbierania i prezentowania informacji o problemach:
    • działania interwencyjne (gdy pojawił się problem)
    • przygotowanie informacji o problemie i jego rozwiązaniu – dostosowanie do potrzeb głównych grup nacisku
  • Prezentowanie osiągnięć we współpracy:
    • funkcja prezentowania osiągnięć
    • dostarczenie danych i uzasadnień do argumentacji porównawczej

Proszę przysłać mi szczegółową ofertę na wybrane szkolenia

* - pola wymagane