O firmie

Tworzymy zespół, który działalność szkoleniową i doradczą prowadzi na polskim rynku od 1990 roku, gdy współtworzyliśmy Ośrodek Negocjacji i Rozwiązywania Konfliktów Uniwersytetu Warszawskiego.
 
Od roku 1994 funkcjonujemy pod nazwą PDC Consensus.
 
Naszym standardem jest budowanie programów szkoleń każdorazowo dostosowanych do potrzeb i specyfiki klienta oraz tworzenie takich projektów szkoleniowych, które prowadzą do długotrwałych i pozytywnych zmian w firmach. Szczycimy się wieloletnią współpracą z naszymi stałymi Klientami. Dwudziestoletnie doświadczenie działalnosci trenerskiej oraz rzetelna wiedza na temat procesów uczenia się są gwarancją niezmiennie wysokiego poziomu naszych szkoleń.
Ofertę prowadzonych przez nas szkoleń i usług doradczych nieustannie poszerzamy i zmieniamy, by zaspokoić wymagania klientów, a także by być na bieżąco z zachodzącymi na rynku zmianami. Nasza kadra, posiada wieloletnie doświadczenie w trenerskie.
Wierzymy, że umiejętności uczestników powinny być rozwijane w kierunku dopasowanym do profilu firmy, dlatego każdorazowo wykorzystujemy ćwiczenia odzwierciedlające rzeczywistość klienta.

CELE TE OSIĄGAMY POPRZEZ:

  • szczegółowe zapoznanie się ze specyfiką branży naszych Klientów, dzieki obserwacji ich pracy i wywiady z różnymi grupami osób w organizacji,
  • badanie i diagnozę potrzeb szkoleniowych, za pomocą sprawdzonych narzędzi,
  • aktywny udział uczestników i ćwiczenie umiejętności,
  • ocenę efektywności szkoleń,
  • towarzyszenie naszym Klientom w całym procesie dokonywanych zmian.

POMAGAMY:

  • rozwijać zawodowe i osobiste kompetencje pracowników
  • stymulować w pracownikach zaangażowanie i odpowiedzialność
  • usprawniać komunikację pomiędzy działami róznych szczebli zarządzania i działów