- wzrost świadomości kadry managerskiej w obszarze funkcjonowania oraz motywowania pracowników generacji Y
- wzrost efektywności zarządzania i współpracy w zespole składającym się z młodych pracowników
- umiejętność zatrzymania, budowania lojalności i identyfikowania się z organizacją pracowników generacji Y
- Cechy i umiejętności kierownicze w przyszłej organizacji. Jakie umiejętności będą najbardziej pożądane? Analiza słabych i silnych stron managera.
- Co to jest generacja Y? Jakie jest jej podłoże społeczne i w jaki sposób funkcjonuje?
- Problemy komunikacyjne w zespole; różnice w sposobach działania, komunikowania się. Jak temu zaradzić?
- Mity i uprzedzenia dotyczące generacji Y. Jak je obalić?
- Jakie są trudności w zarządzaniu młodym pokoleniem?
- Jakie są zalety w pracy z Y- grekami. Jak najlepiej wykorzystać ich wartość?
- W jaki sposób zbudować kompletny zespół; jak obsadzić role w zespole, by podnieść jego efektywność i znaleźć wspólny mianownik
- Przegląd i odświeżenie narzędzi kierowniczych. Jak dostosować je do generacji Y?
- Tworzenie systemów motywacyjnych i planów rozwojowych
- Jak zatrzymać młodych pracowników w organizacji i sprawić, by identyfikowali się z firmą?
Proszę przysłać mi szczegółową ofertę na wybrane szkolenia