Cele Assesment Center
- ocena kompetencji pracowników - ich mocnych i słabych stron
- procesy rekrutacji: zewnętrznej i wewnętrznej - umożliwia trafny wybór osoby najlepiej spełniającej wymagania stanowiska
- procesy reorganizacji i tworzenie kadry rezerwowych (np. kadra managerska)
- informacja zwrotna dla uczestnika procesu na temat swojego potencjału kompetencyjnego
Cele Development Center
- ocena kompetencji pracowników- ich mocnych i słabych stron
- określanie potrzeb szkoleniowych
- proponowanie ścieżek rozwoju zawodowego
- informacja zwrotna dla uczestnika procesu na temat swojego potencjału kompetencyjnego
- Zapoznanie się z kompletną metodologią ACDC: cele projektu, badanie potrzeb, wybranie kompetencji, modele kompetencyjne, narzędzia badania, ocena, feedback
- Organizacja i logistyka sesji: kryteria oceny i skala, opracowanie i dobór odpowiednich zadań, ewidencja uczestników, przekazanie instrukcji
- Przebieg i etapy oceny
- Nabycie kompetencji asesorskich
- Ocena i analiza wyników sesji; raportowanie i informacja zwrotna
- Zarządzanie wynikami oceny
Proszę przysłać mi szczegółową ofertę na wybrane szkolenia