Assessment i Development Center

Assessment Center/Development Center (AC/DC) stanowią wielowymiarową, obiektywną ocenę kompetencji pracowników, które są kluczowe na poszczególnych stanowiskach pracy.

Pobierz w PDF

Cele Assesment Center

  • ocena kompetencji pracowników - ich mocnych i słabych stron
  • procesy rekrutacji: zewnętrznej i wewnętrznej - umożliwia trafny wybór osoby najlepiej spełniającej wymagania stanowiska
  • procesy reorganizacji i tworzenie kadry rezerwowych (np. kadra managerska)
  • informacja zwrotna dla uczestnika procesu na temat swojego potencjału kompetencyjnego

Cele Development Center

  • ocena kompetencji pracowników- ich mocnych i słabych stron
  • określanie potrzeb szkoleniowych
  • proponowanie ścieżek rozwoju zawodowego
  • informacja zwrotna dla uczestnika procesu na temat swojego potencjału kompetencyjnego
  • Zapoznanie się z kompletną metodologią ACDC: cele projektu, badanie potrzeb, wybranie kompetencji, modele kompetencyjne, narzędzia badania, ocena, feedback
  • Organizacja i logistyka sesji: kryteria oceny i skala, opracowanie i dobór odpowiednich zadań, ewidencja uczestników, przekazanie instrukcji
  • Przebieg i etapy oceny
  • Nabycie kompetencji asesorskich
  • Ocena i analiza wyników sesji; raportowanie i informacja zwrotna
  • Zarządzanie wynikami oceny

Proszę przysłać mi szczegółową ofertę na wybrane szkolenia

* - pola wymagane