- Zwiększenie efektywności w zespole oraz jakości wykonywanych zadań
- Zwiększenie zaangażowania pracowników
- Zwiększenie samodyscypliny wśród pracowników
- Zmniejszenie poziomu fluktuacji kadry i zwiększenie lojalności w stosunku do firmy
- Czym jest motywowanie i jaki ma wpływ na wykonywanie zadań?
- Sytuacje wymagające motywowania i rozpoznawanie spadku motywacji w zespole
- Motywatory zewnętrzne; jaki wpływ na motywację mają takie czynniki jak: kultura organizacyjna, lider, komunikacja i relacje międzyludzkie
- Motywatory wewnętrzne: postawa, wartości i poglądy
- W jaki sposób organizacja może kształtować kulturę organizacyjną?
- W jaki sposób zaangażować organizację w budowaniu procesu motywacyjnego?
- Identyfikacja motywatorów dla poszczególnych grup pracowniczych
- System motywacyjny jako zbiór narzędzi, służący do zwiększania wydajności i efektywności pracy.
- Dobre praktyki- w jaki sposób utrzymać motywacje pracowników i kulturę motywacyjną w organizacji?
Proszę przysłać mi szczegółową ofertę na wybrane szkolenia