Work-Life Balance- czyli pracuj aby żyć”

2- dniowe warsztaty dla wszystkich pracowników

Pobierz w PDF
  • Odnalezienie równowagi pomiędzy pracą, a życiem prywatnym
  • Nabycie umiejętności zarządzania swoim czasem
  • Zwiększenie swojej efektywności w pracy poprzez optymalne planowanie czasu i realizacji powierzonych zadań
  • Wypracowanie technik skutecznej komunikacji w tym techniki asertywne; proszenie, egzekwowanie ustaleń, odmawianie, wyznaczanie granic
  • Poprawa jakości relacji służbowych poprzez wypracowanie zasad skutecznej komunikacji
  • Nabycie umiejętności zarządzania stresem i poznanie prostych sposobów relaksacji
  • Zrozumienie własnych potrzeb i celów oraz świadome zarządzanie czasem w życiu zawodowym i prywatnym. Jakie są moje priorytety?
  • Jak zoptymalizować efektywność poprzez zwiększenie satysfakcji z wykonywanej pracy
  • Analiza swojego czasu i obszarów, w których można go oszczędzać; eliminacja „złych nawyków”
  • Rozpoznanie zużycia czasu; bilans: na co schodzi mój dzień? Na czym warto oszczędzać zużycie czasu?
  • Adekwatność nakładów czasu pracy do pożądanego efektu
  • Kiedy reorganizować swoje działania i co jest konieczne, by osiągnąć lepszą efektywność?
  • Planowanie swojego czasu; narzędzia planowania na piśmie: układanie kalendarza, plakaty, mapy etc.
  • Techniki zwiększające rzeczowość komunikacji w tym: parafraza, klaryfikacja i podsumowanie
  • Rozpoznawanie i doprecyzowanie potrzeb informacyjnych słuchacza. Precyzyjne konstruowanie komunikatów; rodzaje pytań i ich funkcje
  • Radzenie sobie z emocjami; techniki uspokajania się i dystansowania. Sposoby okazywania empatii i pozytywne formułowanie komunikatów.
  • Czym jest asertywność? Rozróżnianie zachowań: uległych, asertywnych i agresywnych. Jak rozpoznać asertywność?; słowa klucze.
  • Narzędzia asertywnego zachowania; krytyka, prośba i odmowa. Ćwiczenie typowych sytuacji zadaniowych; proszenie o wykonanie zadania, ustalenie terminu, wyrażanie opinii, odmowa
  • Radzenie sobie z własnymi barierami i wypracowanie autoafirmacji w stawianiu celów.
  • Czym jest stres? I jaki jest mój styl radzenia sobie z nim
  • Opanowanie stresu bieżącego; proste ćwiczenia oddechowe i izomeryczne

Proszę przysłać mi szczegółową ofertę na wybrane szkolenia

* - pola wymagane